Post by choheditersa on Feb 6, 2022 19:35:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mr Autofire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mr Autofire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ broncode generator ▞▞▞
▞▞▞ Mr Autofire 2022 version ▞▞▞
Ben al een paar maanden verslaafd aan dit spel. Houd van het spel en het gevoel. Dit is de enige me waarbij ik iets heb gekocht (battle pass). Ik ben ook geobsedeerd geweest door het vinden van verborgen kamers, dus toen ik er eindelijk een vond met een extra "engel" (geschenk uit de hemel) erin, maakte het mijn dag goed! Meer alsjeblieft, het was moeilijk om die te vinden.
Over het algemeen redelijk goed. Het is een beetje buggy. Ik voltooide de eerste wereld alleen om vast te zitten in de vloer. De enige uitweg was om te resetten😢
Een leuk alternatief voor mes als Archero. Niet al te ingewikkeld en gemakkelijk te spelen voor beginners. Het raakt je niet op het hoofd met advertenties. De bedieningselementen zijn een beetje zweverig als je op een touchscreen speelt, maar het is gemakkelijk om aan te wennen.
Het is een goed spel
Mr Autofire Azione gcf
Ik vind het geweldig, deze me blinkt echt uit als een 2D-shooter, en zo verslavend. De automatische opname is zo goed en alles is soepel! Het enige wat ik zou kunnen zeggen is slecht, is dat de energie zo snel verbruikt. U kunt advertenties bekijken om meer te krijgen, maar het is beperkt per dag. ECHTER, als je af en toe een mobiele mer bent, is het perfect. Ik hou van dit Ik hou van dit Ik hou van dit
Ik heb mijn recensie moeten wijzigen omdat de ontwikkelaars zijn begonnen met het oplossen van enkele van de beperkingen die ik zag toen het begon, nu beschouw ik dit spel als een 4 * -spel. Het enige dat ik kan zien dat we nodig hebben, is om van die verdomde kak-upgrade af te komen, als die nog niet weg is, wie er ook groen oplicht die een taart in het gezicht nodig heeft. We hebben ook nog steeds meer inhoud en doelen nodig, hoewel ik zie dat deze meest recente upgrade een dagelijks objectief ding heeft toegevoegd, dus al met al goede dingen jongens
Hallo jongens, allereerst wil ik zeggen dat dit een van de beste mes is die ik ooit heb gespeeld... maar ik heb op dit moment een serieus probleem. Ik viel in slaap zonder mijn shirt aan terwijl ik op mijn epische plasmakanon bladerde en toen ik wakker werd en de telefoon van mijn huid haalde, werd mijn epische plasmakanon gesloopt. Dit is echt triest voor mij, ik heb veel tijd gestoken in het slijpen om dit krachtig te maken. Is er iets dat jullie doen om deze gegevens op te halen. Het spijt me, maar zo niet, dan moet ik dit spel verwijderen, het is niet meer te leven...
Op 7 oktober schreef ik dat ze je in een oneindige ad-loop hadden gestopt en dat ik niet meer zou spelen. Nou, ik was een idioot en speelde opnieuw, raad eens wat me meteen weer in een ONEINDIGE ADVERTENTIE LOOP zette. Ze stelen tijd en in spelbonussen, waardoor je voor niets 75 advertenties moet bekijken. Geweldige SCAM jongens, geweldige zwendel.
Mr Autofire Azione faak
stom
Echt een goede me houdt er niet van om je pad te kiezen als je een level omhoog at. Je kunt gewoon in en uit de app an en het rolt de items opnieuw, maar het duurt zo lang dat je gewoon de upgrade kunt kiezen
Superverslavend, doet me denken aan Major Mayhem die ik VEEL speelde
Mr Autofire Akció nakp
Ik zou dit spel een betere score geven, maar hoewel het spel zelf ZEER en ik bedoel ZEER plezierig is, tenzij je uren en uren in dit spel besteedt, of geld (tenzij je geluk hebt met lootcrate-trekkingen), kun je niet verder komen ! De IGC is erg moeilijk te verkrijgen en zonder deze kun je niet sterker worden. REGEL DIT ALSJEBLIEFT!!! ALLES WAT NODIG IS, IS EENVOUDIGE MANIEREN OM GELD TE KRIJGEN AKA WORDT SNELLER STERKER ZONDER DAG NA DAG DAG OP DEZELFDE PLAATS TE SNIJDEN. Update: nog steeds te moeilijk en geen oplossing
Nou, het was een geweldige 5-sterrenme totdat de pay-to-win-gevechtspassen werden geïntroduceerd. Nu zijn latere niveaus slechts een plaag die sponzen tegen je nerf-pistool beschadigt. Tenzij je maandelijks $ 29,99 laat vallen op de gevechtspas voor je 20% schade- en vuursnelheidsboost voor de EXCLUSIEVE helden en wapens. Ik heb waarschijnlijk bijna $ 30 aan het spel uitgegeven omdat ik het leuk vond, maar nu is het verplicht. En het is bijna onmogelijk om ergens in de PvP-rangen te komen, tenzij je betaalt voor de uitrusting om competitief te zijn.
Opgetuigde caah grab zou leuk kunnen zijn, maar letterlijk gewoon veel uitgegeven voor wat het is om nauwelijks iets te krijgen dankzij hoe het cijfers wil gebruiken om te liegen.. was hoopvol maar ernstig teleurgesteld in hoe het is gelukt. Het zou een heel leuk, goed spel kunnen zijn dat je zou kunnen betalen om meer te spelen of sneller te verbeteren, maar ze willen gewoon dat geld meer dan 20 dollar heeft uitgegeven, alleen om het gevoel te hebben dat ik een eerste aankoop van 2 dollar heb gedaan in een p2w-spel... Jammer. ...
"De definitie van waanzin is steeds hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten", dit citaat zou op het laadscherm moeten staan wanneer je het spel opent. Het maakt niet uit hoe vaak je het probeert, in de moeilijkere levels zul je niet winnen zonder goede voordelen te krijgen. Eén probleem: de ontwikkelaars hebben dit spel zo opgezet dat je niet de goede voordelen krijgt. Het maakt niet uit hoeveel je maalt en upgradet, het hangt allemaal af van de voordelen die je krijgt tijdens het spelen. Verondersteld een willekeurige trekking te zijn, nee, er is niets willekeurigs aan
Geweldig spel, het is echt moeilijk. Na 3 dagen spelen heb ik de 3e wereld ontgrendeld. Het wordt alleen maar moeilijker. Echt goed ik vind het leuk
Dit is een spectaculair spel, maar WAAROM bevriest de verplaatsingsknop zoals elk 4e niveau keer op keer?!?! Ik sterf er letterlijk van en het is buitengewoon frustrerend
Ok spelmechanica, maar vooruitng is zeker betalen om te winnen. Op een gegeven moment zijn de verbeteringen die je krijgt niets vergeleken met de moeilijkheidsgraad van vijanden.
Cool spel
Dit spel is best leuk. Bepaalde perk-combinaties vernietigen kamers gewoon met minimale inspanning en andere kunnen je tactiek aanzienlijk veranderen, terwijl bazen een verfrissende uitdaging bieden. Wilde je nog een ster? Klik hier om een advertentie te bekijken. Ik laat je nog een ster kopen voor $ 1,99 en je hoeft de advertentie niet eens te bekijken, maar als je beide sterren wilt, moet je de advertentie bekijken en betalen. Mijn sterren zijn waardeloos? Handel nu en je kunt nog een ster kopen voor de gereduceerde prijs van $ 1,99.
De enige reden voor 2 sterren zijn de graphics en de besturing. Je moet elke wereld 100 keer spelen om er voorbij te komen. Je moet genoeg materiaal verzamelen om het personage voor elke wereld te upgraden. In het begin was het leuk, maar het is eentonig en saai geworden. Ik ben pas op wereld 6, en ik heb niet het geduld om op deze manier door te an. mes zijn bedoeld om leuk te zijn, en het is duidelijk dat dit alleen loont om te winnen. Had potentieel, en nu is het gewoon saai.
Leuk spel Ice
Het is goed, maar het rondrennen dat je personage maakt, is hetzelfde geluid als het breken van een boom in mijnbouw. Luister gewoon. Je kunt het horen.
Hou van dit spel. Bugreport wel. Na het invoeren van een scherm zoals het arsenaal. De knop voor retourneren bestaat nu niet. Maar goed dat ik Android heb, want een iPhone heeft geen standaard return-knop.
jaaa
Hoe verder je in het spel komt, hoe slechter je power-up wordt. Het richtsysteem is erg slecht. De eenheid schiet alleen op niet-bedreigende vijanden ver weg en nooit van dichtbij. Zeer dringend finetuning nodig.
ik hou van
Geen erg leuk spel om mee te beginnen, voeg dan om de verschillende niveaus een paar advertenties toe die niet kunnen worden overgeslagen en een energiesysteem waar je het spel niet eens kunt spelen zonder geld uit te geven, het is gewoon overal slecht.
Dit is een geweldig spel. Tussen dit en Archero ben ik ooh zo blij.. serieus, dit spel is geweldig. Er zijn een paar kleine dingen die ze zouden kunnen implementeren die het zo veel beter zouden maken, maar nog steeds zoals het is, het is geweldig. Bedankt jongens, zo door met het goede werk en ontvang binnenkort wat updates
Ik hou van het spel MAAR Pleeeaaaase voeg een zekering toe alle optie
Oké, de me zelf is een van de leukste mes die ik op mobiel heb gespeeld. Ik heb één klacht, en het is een grote, groot genoeg om te resulteren in een beoordeling met 2 sterren. Je hebt maar 20 energie en elke run kost 5 energie. Dit maakt het spel schokkerig en je moet veel wachten of geld uitgeven om van het spel te genieten. Ik zou bereid zijn een eenmalige premie te betalen voor onbeperkte energie zoals in Best Fiends. Hier moet echt over nagedacht worden! Iets doen aan het energieverbruik zou een 5 sterren rechtvaardigen
Goed spel, maar heb een suggestie. Na het opruimen van een bord zouden de energiekosten van het opnieuw spelen moeten dalen, om de speler de mogelijkheid te geven om te levelen / uit te rusten. Het zou ook leuk zijn om de mogelijkheid te hebben om knoppen te verplaatsen. Niveaus kunnen lang zijn en de manier waarop ik mijn duimen vasthoud, is comfortabeler in de bovenhoeken. Als dat al zo is en ik heb mijn fout gemist. Vind het anders leuk
Verslavend leuk! Het is een beetje een kopie van Archero maar dan als side-scroller. Sommige goede humor bespotten bijna hun eigen diefstal van een idee via wereld 5. Hou er echt van! De meest recente update voegt hun eigen inspiratie toe aan nieuwe soorten vaardigheden (perks) zoals Time Slow.
Het is goed, maar de bugs doden het plezier. Ik heb mijn wapen geüpgraded van lv1 naar 2 om een aanvalsbonus van 8 te ontvangen. Daarna heb ik hetzelfde wapen geüpgraded voor nog een 8 bonusaanval en het bedrag veranderde niet. Ik merkte ook dat mijn wapen dezelfde schade aanrichtte als voorheen. Besloten om door te an omdat het een leuke factor heeft en wat nostalgie terugbrengt met old school mes, maar na het upgraden van de rest van mijn apparatuur, dezelfde bug. Ik kan niet verder komen. Dit spel is verwijderd omdat het voor mij kapot is.
Gedwongen voegt. Ik heb 4 zelfstudieniveaus doorlopen toen ik de me voor het eerst downloadde en een advertentie kreeg. Ik was nog niet eens klaar met de tutorial. Ik sloot het en was klaar om te verwijderen. Ik probeerde het nog een keer en het was erger. Ik heb maar één niveau voltooid en BOOM 30 seconden toegevoegd die je niet kunt sluiten of overslaan. Ik ben het niet eens met advertenties, maar ze op deze manier dwingen is gewoon zwak en vervelend.
Speel het nu elke dag voor de laatste 4 seizoenspassen, vind het geweldig. Geweldig spel.
Na lvl 6 krijg je nooit meer een goede bonus, dit maakt het spel waardeloos. Ze geven je niets wat je nodig hebt om te winnen tot een punt waarop het absoluut opzettelijk is en het spel op dat moment onspeelbaar maakt.
Een geweldige sleur, meplay wordt niet muf en er is een gevoel van progressie in de tijd. Vijandelijke schade wordt later te snel geschaald, en het zou geweldig zijn als ik 1-5 van de slechte voordelen op de witte lijst zou kunnen zetten. Het upgradesysteem schaalt ook vrij snel nadat dingen 10.000 munten hebben gekost. Het is de grootste ergernis om ervoor te zorgen dat de advertenties om energie aan te vullen gedurende meerdere uren worden afgekoeld, u zult veel meer aan advertentie-inkomsten verdienen als u die functionaliteit verwijdert.
Net als het spel... maar er zijn valsspelers in de toernooien. Zodra een nieuw toernooi begon, zat een speler op level 33. Dat zou vele dagen duren, laat staan 5 minuten. Ik zal geen geld meer uitgeven aan dit spel totdat dat geregeld is en alles eerlijk is
Voor een spel dat gebaseerd is op automatisch richten, zou je denken dat het beter automatisch zou kunnen richten. Zou ook graag een indicatie willen hebben of ik nog kan springen of niet, aangezien er nol wat treffers zijn veroorzaakt door te denken dat ik nog een sprong over heb terwijl ik dat niet doe.
Dit spel is best leuk, maar ik zou deze verbeteringen aanraden. 1. Voeg een dagelijkse inlogbeloning toe om mensen aan te moedigen meer te spelen 2. Het beloningssysteem moet worden aangepast omdat het soms gewoon pijnlijk is om te grinden 3.Voeg een manier toe om je kladjes te verkopen omdat bepaalde uitrustingen passen bij de speelstijl van sommige spelers en als ze gewoon een heleboel dingen hebben die ze niet nodig hebben voor munten 4. Er is een manier om een gilde of multiplayer toe te voegen om het spel wat meer te maken levendig met evenementen en dergelijke Bedankt voor het lezen
Ik hou van het spel, maar het duurt erg lang om betere wapens te krijgen. Verder ben ik er helemaal weg van, erg verslaafd.
Veel te veel geforceerde advertenties, heel erg lange "laadtijden". In de eerste vijf minuten was het spelen 1 minuut aan het laden en nog 2 minuten aan geforceerde advertenties.
Goed spel. Ik betaal zelfs maandelijks voor de battle pass. Zou 5 sterren zijn, maar het wordt duurder om uitrusting en personages te verbeteren; muntdalingen nemen niet toe in verhouding tot de kostenstijging.
Ja man goed
Bloc Puzzle Gem: Bijou Blast Réflexion qinj