Post by choheditersa on Feb 6, 2022 19:29:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ World War 2: Shooting mes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World War 2: Shooting mes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ World War 2: Shooting mes 2022 version ▞▞▞
Wooow.. Jeg syntes virkelig ikke dette spillet var bra, men jeg gir bare 4 stjerner fordi dette spillet trenger flere forbedringer som kart og kjøretøy, kartet er så lite, og hvis du legger til tank eller fly, kan det være episk
Etter oppdatering av appen, fant jeg en liten feil at når brukeren oppgraderer våpen, vil summen av sølvmynter vise feil (beregningsfeil) og deretter på det beløpet vil brukeren gå for en ny oppgradering av våpen, så vil det gi feil det mismatchende beløpet type ting.
Underholdende
Totalt sett er spillet nske godt avrundet. Retningskontroller er litt vanskelige. Bare å komme i ng. Fortsatt mye å utforske før jeg kan lage et ekte innlegg.
Spillet mitt begynner å dra... prosessorhastighetsrelatert. Jeg oppdaterte spillet så jeg vet ikke hvorfor det trekker inn spillytelsen.
Underholdende og vanedannende, med god grafikk, legg til litt blod og gørr, og du vil tiltrekke deg flere spillere som gjør det til et mesterverk.
Fantastisk spill. Ikke noe blod. Kanskje legge til en konkurransemodus der du går raskere opp i nivå.
Jeg liker at det ikke er noen unødvendige blodsprut som i andre fps-spill. Det ville vært bedre om vi kunne spille som kjøretøy, som lastebiler eller tanks, men kartene er nske små. Mer tilpasning ville vært kult, som flere land, forskjellige hudfarger osv. Kanskje en offline-modus som en kampanje eller noe ville være fint. Ellers flott spill. 👍 Også "pingen" fra M1 rand mangler i spillet.
Dette er et flott mobil fps-spill jeg har spilt i omtrent 2 timer kanskje, og jeg har allerede hatt det kjempegøy med å oppdatere det, men det er ikke så veldig vanedannende og morsomt
De får deg fra runde hjørner hvordan fungerer det fortsatt godt spill skjønt
Spillgrafikk n-kontroller er perfekte, men må jobbe med oppstart av lobbyen n økt sparker meg ut hvert spill nå fikser plz vil gi fem stjerner, men gi 2 for nå
Spillet var morsomt og bra, det er ikke så mange annonser, og det spesielle er bare litt etterslep. Jeg anbefaler å laste ned denne gutta. Jeg kan nyte det når jeg er kjedelig. Og så er jeg avhengig nå. Jeg spiller dette et minutt eller time. Et så bra fps-spill 😃😃😃
Jeg elsker faktisk spillet, og jeg kan vanligvis komme inn i noen få raske kamper, men det må være flere kampservere. Det har vært flere nger når jeg har ventet flere minutter bare for å komme i en kamp
Morsomt spill frem til nivå 35 og deretter betale 2 spill. Ingen måte å konkurrere i det hele tatt. Bare Canon-fôr
Som lol spillet er bra, men du måtte legge til tyrkisk hud
Jeg vil rangere denne 5-stjernen, men legg til filippinsk karakter plsss og den gjorde stemmen filippinsk stemme
Bra spill, stabilt sikte nedover, god grafikk og FPS/rammer i kamper. Virkelig balansert spilling og viktigst av alt gode og nøyaktige våpen (Velbalansert) Anbefaler å spille det selv i lavere enheter. Det henger noen nger skjønt, men bare noen nger ikke alltid.
Jeg skulle bare ønske at grafikken var bedre. Hva sier jeg. Det er et jævla mobilspill for å gråte høyt
Hvor er skyteknappen?....
Konstant etterslep! Kan ikke bevege seg riktig sakte respons prøver å flytte til venstre og høyre! Problemer startet de siste to ukene før 22. mai
Bra spill, men ikke nok kart og mange mennesker som hacker seg som å gjemme seg gjennom turer og jukse, men fortsatt bra spill
nske bra noen nger spillet henger, men bortsett fra det nske bra
Det er en flott opplevelse i løpet av de tre dagene, og da må du betale for å vinne, ellers kommer du til å bli drept, bye de pistolene som trenger å bruke penger eller spille i lang tid for å tjene den lille mengden mynter. Jeg håper at de endrer mengden mynter etter å ha vunnet en maks eller senker pistolverdien, ellers kommer det til å bli veldig vanskelig
Anmeldelse: - World War 2 - Battle Combat - World Class World War me. Vurdering:- 3,5/5. I det hele tatt er dommen fra denne andre verdenskrig et godt gledelig grafikkspill med opplevelse i verdensklasse. Utfordrende spenning og god grafikk er den største fordelen med dette spillet, og utførelse og spilling er for bra, men det kontrollerende systemet virker litt kjedelig, men hvis du holder det til side vil dette spillet gi god underholdning til alle.
Den mister alltid forbindelsen med serveren selv om internettforbindelsen er bra
Hvis vi ignorerer alle de historiske unøyaktighetene i denne tittelen, er det et godt skytespill. La oss snakke om spillingen, hver pistol er morsom å skyte, de føles kjøttfulle og virkningsfulle, du gjenoppretter ikke helsen i kamper, i stedet bruker du helsesett som du kjøper og utstyrer før hver kamp, kart blir blide og uinspirerte, i motsetning til deres tidligere spill "uendelig ops"-annonser spilles bare hvis du velger å se dem eller når du går opp i nivå. Alt i alt er dette et bra spill, det er ikke det fremste fps-spillet på Android. 3,7/5
spillet krasjer midt under spilling og det får telefonen til å overopphetes. spillet er litt morsomt, men disse problemene må løses
World War 2: Shooting mes Екшън akr
World War 2: Shooting mes অ্যাকশন ifcx
Dette spillet er et bra spill, jeg liker det, anbefaler det ikke for barn rundt 5 år, men ikke voldelig, men ja, det er bare online, så hun kan ødelegge poengsummene dine
Grafikken er så bra, men dette er akkurat som call of duty. Jeg spiller slike spill hele tiden, så jeg er en proff på dette
Det er best på nettet når det lar meg spille. den fortsetter å bli sittende fast på den funnet en battel-scenen, og den slipper meg ikke inn for å spille
god førstepersons skytespill bare ikke bli frustrert det er en læringskurve.
Så langt så bra! Forventet ikke autobrannen, men klaget ikke. Ser ut til å få langt flere drap enn noen på laget mitt som ikke er sikker på om det er en nybegynnerkompetanse eller hva? Virkelig god non stop action. Håper det forblir en morsom lek!
Jeg gir den 4,5⭐ Et av de beste, om ikke beste mobilspillene jeg noen ng har spilt. Den ENESTE høsten er at gullet i spillet du trenger for å kjøpe og oppgradere utstyret ditt er veldig sakte opptjent og oppgraderinger er kostbare. Du kan også kjøpe gull i spill, men med disse prisene kan du like gjerne kjøpe deg noe ekte gull lol
det er et anstendig spill. men akkurat som så mange i dag, for å være konkurransedyktig og ha det gøy, vær klar til å slippe hundrevis av dollar. du kan male ut over tid og gjøre det bra, men du vil alltid ha kamper med noen som er så overdreven at du får lyst til å slutte. Jeg skulle ønske noen ville komme opp med en bærekraftig modell for utbyggeren og holde spillefeltet mer jevnt.
Spillet er ok, ikke bra. Vær oppmerksom på at jeg brukte gratisversjonen uten fordeler, så kanskje hvis jeg hadde skjøttet litt penger, ville det vært bedre.
Det er et fint spill, kartene er små. Ikke mange våpen å velge mellom. Det lønner seg å vinne. Våpen kan kjøpes med kontanter. De fleste av dem koster $120 pluss oppgraderinger som koster gull og gull er ikke lett å få tak i med mindre du kjøper det. Den har et oppgraderingssystem der du kan oppgradere forskjellige *prestasjoner* der granatene dine gir mer skade eller du tar mindre skade fra visse våpentyper. Alt kan maks ut hvis du bruker penger. Hvis du ikke gjør det, vil det ta år å gjøre det maksimalt.
Bra spill, for å komme videre må du virkelig bruke penger. Jeg har Premium som gir deg 2x belønninger, men det har ikke gjort dette for meg, og de svarer ikke på e-postene mine, så bare 1 stjerne. OK snøftet. Men du må betale for å få glede av det.
MCBox - talikha ng balat Aliwan whx
Har hatt det gøy så langt, men noen nger støter jeg på spillere med svakere våpen enn mine, og selv du kaster bort alle magene mine på dem, de ser ut til å gjøre mer skade enn meg, og jeg klør knapt på helsen deres etter rustning
Dette spillet er den bokstavelige definisjonen av å betale for å vinne, og selv om du kan tjene gullet for å kjøpe bedre utstyr, er det ikke verdt det å spille så mye og bli drevet av spillere som bare betaler for å få de bedre tingene.
morsomt spill og jeg vil ha 5 stjerner, men det er mange tilkoblingsproblemer og mange hackere.
Morsomt og ser bra ut. Den kan bruke et fornyet valutasystem og kart. Mange av kartene er for små, det ville vært fint å se større kart slik at teamene kan jobbe sammen